Pokemon Go a trh nehnuteľností

V súlade so starým príslovím „kuť železo, kým je horúce“ sa novej príležitosti chopili aj realitní makléri.

pokemon

Hneď prvý týždeň po uvedení na trh začiatkom júla sa hra Pokemon Go dostala k desiatkám miliónov užívateľov. V súlade so starým príslovím „kuť železo, kým je horúce“ sa novej príležitosti chopili aj realitní makléri.

Portál CNBC uviedol príklad makléra, ktorý s cieľom osloviť čo najviac potenciálnych záujemcov o dom v hodnote 1,5 mil. dolárov doplnil text v ponuke o informáciu, že v dome je určite schovaný jeden z pokemonov. A hoci z desiatky klientov, ktorí prejavili záujem o obhliadku objektu, iba jediný vedel, čo je to za hru, agent predpokladá, že podobné lákadlo pripojí aj k ďalším ponukám, lebo verí, že aj to je jeden zo spôsobov, ako pritiahnuť pozornosť čo najväčšieho okruhu klientov.

Podobnú rafinovanosť prejavil aj maklér z nemeckého Frankfurtu, ktorý sa v ponuke zmienil o možnosti dosiahnuť virtuálny svet Pokestop bez potreby vstať z pohovky.

Zdroj a foto: CNBC a Handelsblatt