Pokemon Go a trh nehnuteľností
V súlade so starým príslovím „kuť železo, kým je horúce“ sa novej príležitosti chopili aj realitní makléri.
Hneď prvý týždeň po uvedení na trh začiatkom júla sa hra Pokemon Go dostala k desiatkám miliónov užívateľov. V súlade so starým príslovím „kuť železo, kým je horúce“ sa novej príležitosti chopili aj realitní makléri.
Portál CNBC uviedol príklad makléra, ktorý s cieľom osloviť čo najviac potenciálnych záujemcov o dom v hodnote 1,5 mil. dolárov doplnil text v ponuke o informáciu, že v dome je určite schovaný jeden z pokemonov. A hoci z desiatky klientov, ktorí prejavili záujem o obhliadku objektu, iba jediný vedel, čo je to za hru, agent predpokladá, že podobné lákadlo pripojí aj k ďalším ponukám, lebo verí, že aj to je jeden zo spôsobov, ako pritiahnuť pozornosť čo najväčšieho okruhu klientov.
Podobnú rafinovanosť prejavil aj maklér z nemeckého Frankfurtu, ktorý sa v ponuke zmienil o možnosti dosiahnuť virtuálny svet Pokestop bez potreby vstať z pohovky.
Zdroj a foto: CNBC a Handelsblatt